Fericirea

November 19, 2013 § 3 Comments

Fericirea nu stă în bani, note mari la școală, niște haine noi și nici într-un telefon de fițe. Fericirea nu se poate cumpăra și fericirea nu are un preț universal.

– “Știi care este secretul fericirii?”

 – “Pâi… nu știu…”

– “Îți spun, dar nu mai zici la nimeni, shh! – TU!”

Tu însuți îți creezi propria-ți fericire și tu singur o alimentezi prin gânduri pozitive.

Fericirea o zărești în ochii unei fetițe în parcul de distracții când mănâncă vată de zahăr, sau în ochii înlăcrimați de bucurie ai unor părinți când copilul lor articulează primul cuvânt. Fericirea se ascunde în bucuria propriei împliniri și nu depinde de cei din exterior. Fericirea stă in iubirea de sine.

Am avut nocorcul astăzi, după opt luni de “studiu” aprig, să realizez că mă iubesc. Nu am descoperit asta la școală, nici la pregătire, nici în cercul de prieteni, ci în mine. Surpinzător – sau poate nu chiar -, cele mai importante lecții nu se predau la școală și uneori le înveți prin prisma propriului eșec. Astăzi am fost totalmente fericită, fără niciun motiv aparent. Atât de fericită încât simțeam că trebuie să împărtășesc asta întregii lumi; ha! Mă și vedeam cântând și dansând în autobuz. Desigur, ar fi fost un show grozav!

Tu…Tu ce ai făcut astăzi pentru fericirea ta?

-R.

Tagged: , , , , , ,

§ 3 Responses to Fericirea

Leave a comment

What’s this?

You are currently reading Fericirea at “Whether or not you write well, write bravely.” .

meta